30 Nisan 2012 Pazartesi

Forex Haber - Erken Waves Catch - Finans

Yabancı para ticaret (elektronik ticaret, her türlü gibi) tüm piyasa sizin lehinize büyük ölçüde olduğunda uygun oyun yapıyor. Erken kuş kadar bir gelişmenin başında orada tutarlı tüccarlar büyük kar üretiriz. olmak, solucanlar birçok yakalamak Eğer döviz çiftleri yakın olacaklardı kehanette olabilir

varsa, muhtemelen ticari bir kaç pip olur. Neredeyse kesinlikle bir kaç daha bir sürü. Gelecekte söylemek kapasiteli Birisi güzel bir ince Forex Trader yapacak!

Sorunlu, ben eğilimleri tespit etmek için daha fazla aşağı-toprak yöntemleri kullanan bu yüzden, benim süper kahraman paketinin geleceği okuma yeteneğini gelmez edilir. Ben forex cephanelik var şefi silahlardan biri haber ticaret değeri bir firma anlayışı olduğunu.

Fikirler iyi ticaret stratejileri gibi karıştırılır. Teknik analiz veya haber ticaret. Hatta bazıları bir tahta at dart fırlatan için oy. Ben en çok teorilerine dinler ama tür ben yakın zamanda. dart tekniği kullanarak olacak sanmıyorum benim ticaretten kazanmaya alıştı Benim için

, haber ticaret en düzenli kâr yaratan şeydir. Erken trendini yakalayan benim forex kariyerinin en karlı dalgalarının bazı üzerine beni koydu. Tabii, bazı planı tam olarak gitmedi, ama genel olarak, haber ticaret benim için karlı oldu. teknik analiz

Destekleyenler üçüncü parti bilgileri ticaret için doğru bir şekilde yeterli olmadığını iddia ediyorum. Benim cevap? Bull. Forex Bildiğim bir dökme demir ticaret olarak yakındır her iki yönde ve kitlesel bir hareketin başında olmak kitle hareketleri tahrik eder.

Hızlı örnek sadece bu göstermek için. Somewhere Land Ulusal Bankası değerli üzerindeki olarak kendi para görür. Bir aşırı değerli para sonuçta imalat çıktı azalmasına yol açan, ihracat talebi azaltarak, ihracatı pahalı hale getirir. Kimse, kimsenin istemediği şeyler inşa edecek? Düşen çıkış savsaklamaya, sosyal güvenlik harcamaları artış ve düşük tüketici harcamaları anlamına gelir. Gerçekten Ulusal Bankası boffs yerde Land zaten mücadele ekonomisi için aklında ne vardı. yükselişi karşı koymak için

, Ulusal Bankası piyasalarda yerel para satıyor. Para bol. Milyarlarca. Netice? Sizin doları (veya Euro veya Yen) aniden bir yerde Land para birimi daha çok değer. Eğer trendi yakaladı olsaydı

, sonra esnaf hareket zirvesinde olurdu. Sonraki en iyi şey en kısa sürede haber tatili olarak çoğunluğa almak için böylece (Eğer yerlerde Arsa Merkez Bankası tanıdığınız sürece) neredeyse kesinlikle hareket önceden bilgiye sahip olmayacaktır. Haber çıkıp, sizin esnaf açın. esnaf bu biriken tırtıl (ve kar) de zor

olarak, teknik tüccarlar sonraki büyük hamle arıyor kendi çizelgeleri bakıyordu meşgul. Analizleri trendi yakalar zaman, bizim forex haberleri esnaf bizim hesaplar için soğuk, nakit parayla yapıyoruz. Bir döviz ticareti broker seçmek için yapışkan puan

haber hizmetleri düzeylerini ile ilgisi yoktur. Sizin de komisyoncu en iyi yazılım, dar yayılır, iyi kaldıraç olabilir, ama onların habercilik zayıfsa - Eğer büyük Movers üzerinde özleyeceğim . dünyada

Bütün büyük ticaret evleri haber ticaret ekipleri adadım. Trendleri yakalamak erken azami kazanç neden olduğunu fark, bu yüzden forex haberleri ticareti kendi genel stratejisinde büyük bir rol oynar.

burada dürüst olun. İşlem karlı size büyük ticaret evleri kullandıkları araçların görmezlikten gelemez mi? Kendinize bir iyilik yapın ve forex haber başlıkları takip. Sizin forex kar elde daha kapalı olacaktır.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.