28 Nisan 2012 Cumartesi

İş - - Girişimcilik Ben dünyanın en iyi Part-Time İş mı neden

Ben kesinlikle ben dünyanın en iyi part-time bir iş var kanısındayım. Ben bu ve nasıl da aynı part-time bir iş olabilir. inanıyorum görüşmek üzere gidiyorum

Ne istediğiniz ve dilediğiniz gibi çok para ödünç bir part-time bir iş var istiyorsunuz? Evrak denecek nerede nasıl bir part-time bir iş var istiyorsunuz? Nasıl her yerde eğlenceli ve heyecan verici? dünyada çalıştırmak verebilecek bir part-time iş istiyorum

değil sadece benim part-time iş eğlenceli ve heyecan verici olduğunu, ancak personel ve bordro ile uğraşmak zorunda değilsiniz, ben ilgili giderleri ile bir ofis için kira ödemek zorunda değilsiniz ve ben yok satmak için envanter stoklamaya. Aslında, hiç bir satış yapmak asla!

benim part-time iş bazı avantajlar söz ve ben de dezavantajları bazı belirtmeliyim adil olmak. Benim için hiçbir dezavantajı vardır. Ancak, çoğu için, durum farklı olabilir.

çoğu kim, başlamak çok değerli bir zaman alır, çok fazla risk içerir ve nasıl bilmiyorum olacağı için çok fazla para mal olacak endişe ediyor mükemmel part-time iş arıyoruz başlamış ve başarılı olmak. Bu dört ana nedeni, çok daha fazla dahil etmek, dünyanın en iyi yarı zamanlı iş almak sizin için bir dezavantaj. olabilir

sonra benim kusursuz part-time iş nedir? Ben Forex ticaret ve diğerleri ile bu iş fırsatı paylaşmak. Eğer Forex ile bilmiyorsanız, ben neden de çok yedi nedenleri ile anlatacağım:

1. Forex dünyanın en likit ve şeffaf bir pazardır. Her gün 3 trilyon doların üzerinde işlem görüyor ve hızla büyüyor. Herhangi büyük ölçüde döviz fiyatı etkilemeden büyük işlem hacimleri emebilir. Diğer bir deyişle, içinde hisse senedi, tahvil veya vadeli işlem piyasaları gibi manipüle edilemez.

2. Forex piyasası, ticaret ve yatırım haftada 5 gün 24 saat işlem yapabilirsiniz anlamına gelir müzakere devam etmiştir. Diğer mali piyasalarda olduğu gibi hafta içinde piyasaya açılması ya da kapanması için hiçbir program yoktur. Bu, tüm yatırımcılar piyasa koşulları yararlanmak için aynı fırsatı verir.

3. Forex piyasası zorla tarihler olmadan bir pazardır. Diğer mali piyasalarda Katılımcılar zaman çerçevesi belirli bir uyduğunuz zorunda kısıtlı. Yatırımcı veya yatırımcı gerekli gördüğü Ancak Forex piyasasında, bir pozisyon sürece açık kalabilir.

4. Forex piyasasında hiçbir uygulama maliyeti vardır. Tarihsel olarak, Forex yayılma hızı olarak bilinen bir sözleşme alım ve satım arasında doğal bir fark dışında hizmetler için komisyon almadı. 5

. Forex ana para için çok tanımlanabilir eğilimleri vardır. Her para iyi tanımlanmış bir eğilimin tarihsel bir model sunuyor olması. karlı tahmin ve ticaret stratejilerinin oluşturulması kolaylaştırır

6. Forex piyasası çift yönlü bir pazardır. Piyasa yükselir veya düştüğünde demek ki, tüccarlar ve yatırımcılar da kazanabilirsiniz.

7. Forex bir kaldıraçlı pazar. Kaldıraçlı bir piyasa olmanın, Forex katılımcıları biraz sermaye yatırımı ile sermaye çok daha büyük miktarda kontrol etmenizi sağlar. Sunulan kaldıraç 50:1 yerden genellikle 500:1 kadar tüm yol, siz kaldıraç yüksek kullanmalısınız değil .

size yatırım sermayesinin bir kısmını daha iyi bir getiri elde etmek istiyorsanız - en az riskle - sonra Forex piyasasında işlem bu mükemmel part-time iş ile ilgili elde düşünün.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.