8 Mayıs 2012 Salı

Forex Döviz Exchange USD Of Future - Finans

mevcut piyasa USD söz konusu olduğunda olumlu bir değil emin olmak için

, bu yıl G20 zirvesi DJIA son refaha rağmen daha ileri sarsacak emin olabilirsiniz. Şüpheler ABD Doları geleceği ve son trendi ilgili artmış, birçok tüccar ABD ile ilgili daha fazla yükselmesi için son G20 zirvesi puan inanıyorum ama bahis olmaz. 2010 G20 zirvesi IMF politikaları "yükselen" ekonomileri katılımı artırmak için alınan eylem ile birlikte, bu katılımı ABD ekonomisinin yararına karşı giderdim. o Şu anda

USD Forex döviz olarak kurguladığı boru hayalleri yüksek sürme olacak gibi görünüyor, bu "sahte" kazanımları olacak olasılıkla yırtık bazen önümüzdeki birkaç ay içinde. O zamana dek gelen dalgalanmalar dolar için her iki yönde de yüz pip için dışarı dolar olacaktır eminim, ama hiçbir şey ağır. Burada öğrenilen ders yeterli propaganda ve siyasi manevra ile bir fare içine bir fil açabilir ve bir dolaba fil kıpırdamak olmasıdır. Fil büyür olsa ne sonuçta önemli olduğunu ve kızgın olur ve gerçekten bir dolaba öfkeli bir fil koymak mantıklıdır? ABD ekonomisi şu anda karşı karşıya aşırı sorunları inkar devam ve borç Amerikan doları üzerinde kazık devam ederek

gelecek yıllarda destansı bir patlama ile karşı karşıyadır. Bir çocuk gibi bir zaman ben Lirası dolu bir tekerlek varil ile 1920 yılında İtalyan bir adamın resmini gördüm ve ben diye sordu annem o okulda vardı "o sadece piyango kazanmak mı?" "Hayır o bir somun ekmek satın almak için mağazaya gidiyor." Böyle gerçekler bir çocuk olarak benim için perspektif içine şeyler koymak ve hala bugün, para biriminin değerini kontrol altında tutmak için çok önemli bir şeydir.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.