12 Mayıs 2012 Cumartesi

Forex Trading - Büyük Tırtıl için Ticaret Forex Haberleri

Eğer çiftleri yakın olacaklardı kehanette olabilir

varsa, muhtemelen ticari bir kaç pip yapabilir. Birkaç daha Kuşkusuz çok daha fazla. Geleceği önceden yeteneği ile yetenekli herkes neredeyse kesinlikle bir Forex tüccar olarak oldukça saygın bir yaşam yapacak!

Şey, böylece gelecekte benim süper kahraman güçler değil, öngörmek beceridir Ben trendleri yakalamak için daha fazla aşağı-toprak yöntemleri kullanmaktaydılar. Ben forex cephanelik var en büyük silahlardan biri haber ticaret değerinin sağlam bir farkındalıktır.

Kullanmak için en iyi ticaret stratejisi olduğu konusunda argüman bir çok şey var. Teknik analiz karşı haber ticaret için en çok tercih. Bazı "tüccar" bile bir tahta at dart fırlatan tercih. Ben en çok teorilerine dinler ama dart düzeni satılan% 100 değilim, bu yüzden benim ticaret para olması gibi bir tür oluşturmaktadır.

Benim için, haber ticaret ne en oluşturur olduğu tutarlı kar. Bir kırılma haber konusuna Mandallama erken, benim para ticareti kariyer en karlı dalgaların bazıları beni neden oldu. Tabii, bazı planı tam olarak gitmedi, ancak genel, haber ticaret Yıllardır benim faturalarını nasıl olmuştur.

Teknik analiz taraftarları bu haberi ilk elden bilgi değildir ısrar edeceğini değil, karlı olacak kadar doğru. Benim cevap? Bull. Forex her iki yönde de kitle hareketleri oluşturur ve bir trend yakalamak erken neredeyse benim bildiğim bir şey olarak kazançlar garanti olarak iyi bir yoludur.
Hızlı Örneğin sadece bunu açıklamak için. Somewhere Land Merkez Bankası overpriced olmak gibi kendi para görür. Bir aşırı değerli para sonuçta imalat çıktı azalmasına yol açan, mallarına olan talebi azaltarak, ihracatı daha az rekabetçi kılmaktadır. Hiçbir noktada üretim malları kimse orada satın almak istiyor? Düşen çıkış savsaklamaya, artan refah maliyetleri ve azalan tüketici harcamaları anlamına gelir. Somewhere Land zaten mücadele maliyesi iyi senaryo Tam olarak değil.

Yükselişi karşı koymak için, Merkez Bankası piyasalarda yerel para satıyor. Para çok. Milyarlarca. Netice? Sizin doları (veya Kanada Doları veya Yen) aniden bir yerde Land para birimi daha çok değer.

Trendi yakalanmış olsaydı, o zaman mümkün olduğunca zirveye yakın olarak ticaret olacaktır. Sonraki en iyi seçenek, son dakika haberleri ile trend atlamak için yani neredeyse kesinlikle (Eğer bir yerde Land Ulusal Bankası içinde birilerinin açısından konuşma üzerinde olmadıkça) üzerinde olmayacak. Haber molaları, işlem yapmaya başlayabilirsiniz.

Esnaf tırtıl (hesabınız için kar) biriken meşgul olduğu için, teknik tüccarlar sonraki büyük hamle arıyor kendi grafik yazılımı bakıyordu meşgul. Analizleri desen yakalar zaman, bizim pozisyonları forex haberleri yatırımcıları iyi kar içine olduğu gibi.

Bir forex haberleri broker Toplama ile ilgili uygulamalar, kaldıraç hatta yayılır değil sadece. Sizin komisyoncu />
Bütün büyük ticaret bankaları dünya çapında ticaret, tüm bunların hepsi bu, ancak onların haber hizmeti sıfırdan değil ise, çok karlı esnaf bir çok özleyeceğim.

Hızlı soru. Eğer forex haberleri ticaretinden potansiyel görmezlikten gelemez yeterli kar mı geçiyorsun? Kariyerinizde bir sonraki adımı atın ve forex haberleri ticaret öğrenirler. Sizin fx hesap karar yararlanacak olacaktır.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.