11 Mayıs 2012 Cuma

"Rollover" Forex Piyasasında Nasıl Çalışır?

aslında Forex piyasasında işlem ne

bir para biriminin diğer takas ve iki iş günü içinde teslim edilmesi gereken bir sözleşmedir. Ben EUR / JPY paritesi bir kontrat almak Örneğin, 100.000 Euro alış ve Japon Yeni eşdeğer miktarda satıyorum. Bu teknik bana ile ticaret am partinin banka hesabına ticaret Japon Yeni tarafının eşit miktarda teslim etmek gerekir. Tersine, ben ticaret am parti teknik olarak iki iş günü içinde benim banka hesabına ticaret 100.000 EUR bölümünü sunmak için gereklidir. biz spekülasyon ticaret beri

​​Ancak, biz para gerçek fiziksel teslimat yapmak veya almak istemiyorum. Platform bu bizim örneklerde kullanıyorsanız ve pozisyon 17:00 NY zaman geçmiş tutulursa hemen hemen herhangi bir diğer perakende Forex ticaret platformu, otomatik olarak bir sonraki teslim tarihi üzerinden bu pozisyonda atılır.

Bu otomatik olarak yapılır yana işlemin tüm ayrıntıları anlamak gerçekten önemli değildir. Ancak, işlem faiz kısmı için hesaba 05:00 NY zaman geçmişte yapılan herhangi bir pozisyon için hesabınızda yapılan bir ABD dolarının banka ya da kredi olduğunu anlamak önemlidir. para tutma veya ödünç içeren Çoğu işlemde olduğu gibi

, ticaret para birimleri de bir para sahibi veya para borçlu olup olmadığı. bağlı olarak bir faiz ödeme veya kredi içerir

Ben Japon yeni ABD doları aldım ve sattık, ben satın almak için sattık ben satın aldığınız dolar faiz elde ve Japon yeni faiz ödemek demektir USD / JPY, satın alırsanız bu ABD doları. Bunun nedeni, ben bir para satmak zaman ben ne yapıyorum teknik olduğunu para ve sonra ben satın alıyorum bu para eşit miktarda için ödünç para alışverişi. kredi alıyor

Burada işler biraz basitleştirerek ediyorum, ama size ödeme ve ticaret dahil para aldığınız faiz oranları para sizin ticaret olan ülkelerin gecelik faiz oranları türetilir ilgi değerinde iki gündür.         InformedTrades.com serbest kurs bölümünde Modül 8 tartışıldığı gibi

, Federal Rezerv ABD doları için ABD'de gecelik faiz oranlarını ayarlar. ABD Federal Rezerv var gibi, dünyadaki diğer ülkelerin para birimleri için gecelik faizleri ayarlamak merkez bankaları var. Eğer yüksek faiz oranı ile döviz alıp düşük faiz oranı ile döviz satmak durumunda faiz oranı farkı olduğundan

Forex piyasasında işlem yaparken, sen rollover oluştuğunda 05:00 NY zaman geçmiş bir ticaret tutmak için para kazanacağım sizin lehinize. Eğer yüksek faiz oranı ile döviz satmak ve daha düşük faiz oranı ile döviz satın alırsanız faiz oranı farkı sizin lehinize değil çünkü ticaret geçmişte 17:00 NY süre tuttuğunuzda tersine, faiz ödeyecek. Açmak ve 17:00 NY süre önce pozisyonu kapatırsanız hiçbir rollover gerekli olduğu gibi, hiçbir şey hesabınızda olur. belirtildiği gibi

, biz Forex piyasasında 2 günlük bir sözleşme gelenek vardır, ülkelerindeki merkez bankaları tarafından belirtilen faiz oranları üzerinden hesaplanan, ödeme veya rollover azından aldığınız faiz 2 gün ilgi çok Eğer gelenek vardır döviz çifti. .5% altındadır Japonya'da bu yazı ve oranları gibi bir örnek olarak USD / JPY ticaret kullanarak

, ABD'de gecelik faiz oranlarını% 2.25 altındadır. biz çifti satın alırsanız Gördüğünüz

gibi, USD / JPY paritesi işlem yaparken, biz uzun (holding) ABD Doları% 2.25 bir faiz oranı ve biz bir faiz oranı ile kısa (ödünç) Japon yeni olarak 5% of. Bu örnekte, faiz oranı farkı% 1.75 ile bizim lehimize olduğunu, bu yüzden 05:00 NY Zaman geçmiş bu pozisyonu tutarsan. biz ilgi kazanacağım biz USD / JPY paritesi satmak olsaydı

, o zaman kısa (borçlanma) ABD doları .5% faiz oranı bir faiz% 2.25 oranı ve uzun (holding) Japon yeni altındadır. Bu durumda, faiz oranı farkı% 1.75 tarafından bize karşı, bu nedenle bu konumunu 17:00 NY zaman geçmiş yapılsaydı biz faiz ödeyecekti.

mümkün olduğunca basit, bu kavramın bir açıklama yapmak için çalıştık. Ama dürüst olmak gerekirse, bu belki anlamak için Forex yeni. olan tüccarlar için çok zor bir kavramdır bu yana

ticaret Forex hakkında kavramak için daha karmaşık şeylerden biri, bazı firmalar daha onlar tüccar düşük faiz oranı ile uzun para olduğu zaman gerekenden daha anlayış ve ücretsiz bir tüccar eksikliği yararlanmak ve daha düşük maaş tüccar yüksek faiz oranı ile uzun para olduğu zaman olması gerektiği. Bir Forex ticaret platformu güzel bir özelliği de rollover yapılır şekilde şeffaf olmasıdır. döviz çiftinin yanında ve uygun rulo sütunu altında sayı pozitif bir sayı varsa

, açıklamak için, bu 5pm NY zaman geçmiş düzenlenen herhangi bir konum için, sözleşme başına, hesabınıza yatırılacaktır ABD doları cinsinden tutarı . Sayı negatif ise, bu 5:00 NY zaman geçmiş düzenlenen herhangi bir konum için, sözleşme başına, hesabınızdan tahsil edilecektir miktardır. açmak ve 17:00 NY zaman önce bir pozisyonu kapatmak durumunda

Unutmayın, pozisyonu satılmadıysa olması gerekmez, hesabınıza tahsil veya mahsup edilmez bu yüzden. hızlı bir örnek olarak, ben ya ödemek ya da almak benim GBP / JPY 2 sözleşmeleri satın alırsanız ve 05:00 NY zaman geçmiş o konumda tutun edeceği faiz miktarını bilmek istediğiniz diyelim

. Bu, her platformu ile doğru olmayabilir, ancak kullandığınız platformu bu bilgiyi sağlamaması halinde, ben ne bir bulgu öneririm. Sözleşme başına alacak miktarını bulmak için GBP / JPY para çifti ve platform Roll B 'sütununda gidin. Bu özel örnekte, ben 2 sözleşmeler ticaret am beri 17:00 NY zaman geçmiş o konumda tutmak için çift miktar kazanmak istiyorsunuz.



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.