11 Mayıs 2012 Cuma

Sponsoru Forex, Forex yatırımcıları ve Döviz tüccarlar arasındaki fark

Forex size haftada beş buçuk gün dünyanın etrafında 24 saat günlük hayatı gün yeni forex uyarı atladı ayaklı bir meslektir. Forex / para birimi baştan başlar tüccar piyasanın nerede Tokyo ticaret Pazartesi 09:00 etrafında onların zaman New York'ta Pazar günü 07:00 ve New York'ta Cuma 16 pm (EST) etrafında biter.

Geçmişte San Francisco'da küçük bir dükkanda döviz ticareti şirketi faaliyet gösteren dört büyük para açısından bir uzman forex yatırımcılarına oldu. Hala çalışma saatleri neredeyse 16 saat sadece her gün uyku kaç saat var haftada hatırlıyorum. Biz özel yatırımcıların fonları konusunda uzmanlaşmış ve bu fonların yüksek basınç ve stres vardı yöneten özel yatırımcıların her zaman onların forex Forex pozisyonları ve hesap bakiyelerini kontrol etmek için sizi arayacaktır bu nedenler vardır. Ödeme yüksek, ancak çalışma saati korkunçtu.

ticaret ve müşterileri yönetme birkaç yıl sonra 'fonları, ben şirketin pazarlama departmanı başkanı terfi ve benim fonksiyonu yeni müşteriler çekmek için yapıldı' şirket için fonlar. Eğitim ve forex broker ve tüccarlar motive iş tanımı bir parçası idi, zorlu kısmı onları korumaktır. Iş stresi toleransı yüksek olması, ve uzun çalışma saatleri işlemeye muktedir bireyin gerekli beri ödeme iyi olmasına rağmen son derece yüksek olduğu üzerinde, forex broker çevirin.  
bana bireysel forex broker, forex yatırımcılarına ve para tüccarları arasındaki farkı netleştirmek istiyorum. Forex ve döviz yatırımcıları küresel döviz piyasası izleme onların çoğu zaman harcamak ise forex broker yatırımcılar ile iletişim ve ilişkilerde daha fazla zaman harcamak dışında bu üç meslek Hepsi aynı iş tanımları var. Daha Belirttiğiniz olmak için, hepsi kendi uzmanlık ve bilgi kullanarak döviz piyasasında müşterilerin fonları yönetmek kişilerdir. Bir forex broker Forex tüccar komisyoncu fonlar getiriyor ve tüccar fonları yöneten müşteri ile paylaşabilirsiniz.

niteliklere gelince, aday tercihen işletme finansmanı veya pazarlama bölümünden bir yüksek öğretime sahip olması gerekir. Bir kez işe, Forex Trader stajyer günlük ticaret faaliyetlerini ona yardımcı olmak için üst düzey bir tüccar atanacak eğitim uzun saatler geçmesi gerekir. Bu pazarda iyi bir his var stajyer en az altı ay sürecek ve küçük fonları yönetmek için stajyer tahsis edilecektir. Kuşkusuz bireysel performansına bağlı olarak bir baz maaş ve ikramiye olacak. Çoğu şirket, banka ve finans kurumları kendi tazminat ödeme planı var. Forex Trader mesleği olumsuz yönü bu şirket için performans standardı şartına uymayan eğer böyle ikramiye olarak ceza indirimi yüz hatta çuval alabilir olduğunu iyi performans hazine departmanı tutmak için kaçınılmaz olduğu.

bankalar ve finans kuruluşları işe geri kesme gibi mevcut küresel finansal çöküş ile bu mesleği ağırkanlı olabilir. Geri arıyorsunuz, ben bir zamanlar forex trader oldu çünkü 17 yıldan fazla oldu ve bu benim yatırımcılar ile başa tutku gibi dev forex piyasasında olduğu gibi ben hiç kimse için pişmanlık var. Ben gün ve gece yorucu uyunan geçti bile, unutulmaz bir deneyim sadece benim kariyer yaşam yolculuğum iyi Trading Robot kullanım içindir. bazı baharatlarla da eklemek için harika ve heyecanlandırıcıydı < / strong> www.fapturbo.com



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.